ח"כ בן ארי: "הסרטון הויראלי של 'שבת היום' – פוגעני ומסית"

דוד לזר 4 Comment on ח"כ בן ארי: "הסרטון הויראלי של 'שבת היום' – פוגעני ומסית"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (שני) חברת הכנסת מירב בן ארי ממפלגת 'כולנו' פרסמה ברשת החברתית סרטן שהפך בימים האחרונים לוויראלי שבו נראה חרדי מכה חילונים ברחוב – תוך כדי שהוא גוער בהם 'שבת היום'.

בן ארי כתבה בסמוך לסרטון כי "זהו סרטון שנשלח אליי היום בו חרדי מכה אנשים ברחוב וצועק עליהם שיום שבת היום. יש כאלו שלקחו את זה בהומור. אני לא. זו הסתה לכל דבר והסתה היא דבר נורא בכל השכבות ובכל המגזרים. זה לא הצחיק אותי, זה מביך".

הבוקר, אמרה ח"כ בן ארי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' "כי מבין כל הפוסטים שפרסמתי – זה הפוסט הכי פחות פופולארי וזה עצוב זה, כנראה שזה פחות פופולארי שחברת כנסת ממפלגה חילונית מגנה על הציבור החרדי".

ח"כ בן ארי סיפרה כי "היה חשוב לי לעלות את זה, הייתה לי התלבטות שהפרסום יתן לזה עוד חשיפה, אבל חשבתי שחייבים לגנות, מדובר בסרטון פוגעני ומסית, הוא מציג אדם חרדי באופן חמור".

"נראה לי שאצל לפיד חל שינוי התקרבות", ענתה בן ארי כשנשאלה האם לפיד הוא הגורם שגרם להסתה נגד החרדים, "לא אדבר עליו, אני גדלתי בבית מסורתי שחנך לאוהב את כל הדתות", הוסיפה.

לסיום אמרה כי "אמש בדיוק חשבתי, מה היה קורה אם הסרטון הנ"ל היה מתפרסם אבל במקום על חרדי על אתיופי.. זה עצוב בעיני, הצביעות הזו בחופש הביטוי וההסתה".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    זה נראה יותר כמו משחק מחשב מאשר סרט!
    בכל אופן מקומה של הח"כית לא בכנסת אלא בגן הילדים אם היא לא הבחינה מיד שזה סרט מזויף.
    זה אפילו לא מזויף, זה סרט שנבנה בתוכנה במחשב!

  2. 2

    משחק GTA קטן על זה פוטו שופ לא יוצלח